Klacht Yoyopets.nl: YoYopets leverd zeer slechte kwaliteit & service!

Klachtnummer
# 112746
Gebruiker
Cato
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei een bestelling gedaan, uiteindelijk na bijna twee weken zijn de producten geleverd van zo een beschamende slechte kwaliteit! Op het kattenbandje staan de letters scheef gedrukt, de letters zijn groter dan het bandje, en de ruimte tussen de namen is niet gelijk. De naam op het voerbakje zit er scheef op geplakt.
Telefonisch is YOYOPETS onbereikbaar! Op je mail wordt alleen geantwoord als het geen klacht is..........
Mijn mail dat ik mijn geld terug wil en de producten retour zal sturen heb ik tot op heden nog niks van vernomen. Ga NOOIT met dit bedrijf in zee!

De oplossing

Geld retour, netjes contact en antwoord op mijn mail!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yoyopets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yoyopets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen