Klacht Yuki Works: YUKI accountant maakt fout waardoor ik ruim 1000 euro boete krijg van belastingdienst.

Garage

YUKI is een online boekhoudsysteem. Maar als je met hun een meningsverschil krijgt heb je een MEGA probleem. Ook al heb je 3 jaren lang betaald voor het online verwerken van je boekhouding dan blokkeren ze gewoon je Domijn waardoor je miet meer in je eigen boekhouding kunt kijken. Ik betaal iedere maand 115 euro aan ze, laatste incasso is 6 dec j.l. geweest en kan nu geen boekhouding / BTW aangifte maken omdat ze mijn domijn geblokkeerd hebben.

Toegang tot de in het verleden opgebouwde boekhouding in mijn Domijn. Verder een verantwoordelijk van YUKI (niet de administratiece) die met mij contact opneemt en ingaat op mijn klacht die ik al maanden geleden heb ingediend. Hun accountant heeft namelijk verzuimd uitstel te vragen hoewel hij daarop geattendeerd is, met als gevolg een boete van de belastingdienst van ruim 1.000 euro die ik dan mag betalen. Gehele historie staat zwart op wit en ik verwacht dan ook van YUKI dat ze hun fout erkennen en hun verantwoording nemen. Zodat ik mijn administratie gewoon kan voeren.

Wij vinden dat Yuki Works hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Garage
    YUKI heeft uiteindelijk wel haar fout erkend maar zegt het contract met mij op waardoor ik in het lopende boekjaar de gehele boekhouding elders moet gaan onderbrengen. Daarnaast moet ik 22 euro per maand betalen anders kan ik mijn eigen administratie online niet meer inzien. Dat zeggen ze niet in de reclames die ze maken.