Klacht Yunexpress.com: Een product gekocht van een louche online modewinkel.

Klachtnummer
# 394640
Gebruiker
claricevanessa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben in een te-mooi-om-waar-te-zijn aankoop getrapt van het modebedrijf 'Coleurdream', welke ik via instagram gevonden heb. Dit item wilde ik retour sturen maar ik kan nergens een retourbeleid van ze vinden.

Op het etiket staat de inmiddels op Google bekende zoekterm 'yunexpress donghaiwang building 3rd' maar dit is duidelijk geen correct adres.

De orderbevestiging van mijn bestelling was in het Duits geschreven. Na wat speurwerk op Google Maps, lijkt dit onderstaand adres een plausibel retour adres te zijn van Yunexpress:

Yunexpress Logistics Co.Ltd

Hessenring 25
64546 Mörfelden-Walldorf
Deutschland

Het valt te proberen, ik heb toch niks aan het item wat ik ontvangen heb, 50/50 kans dat ik alsnog hiermee mijn geld terug kan krijgen.

De oplossing

Mijn item alsnog in retour behandeling nemen en mij mijn geld terug sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yunexpress.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yunexpress.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen