Klacht Yusuf meubels: Eigenaar houd zich niet aan de afspraken

Mustafa

Op 21 januari 2014 hebben we een nieuwe bankstel, eettafel, 6 stoelen, vitrine, tv tafel en een salontafel besteld. Op 5 april 2014 hebben ze de vitrine, tv tafel, en de eettafel gebracht waarvoor we 1000,00 voor hebben betaald. Na enkele weken hadden ze de stoelen gebracht die bij de eettafel horen.

• Maar het stoelen waar wij om vroegen waren met handvatten. En de stoelen hun hebben geleverd hebben geen handvatten.
• De afgesproken levertijd was 8-12 weken, we hebben nog steeds niets ontvangen of gehoord van de eigenaar.
• We hebben enkele keren geprobeerd om met de eigenaar contact op te nemen maar we werden telkens genegeerd.
• We zijn ter plaatste langs geweest, het eigenaar beloofde dat het eind april wel geleverd zou worden wat niet is gebeurd
• Op 7 mei 2014 belde mijn vader weer op waar hij uitgescholden werd door de eigenaar.

we staan € 1700,-- open bij het bedrijf. Het afspraak was dat we zouden betalen bij levering van de goederen maar omdat we al zo lang het dupe zijn geweest willen we dat deze bedrag word vervallen en dat het bedrijf zich aan hun afspraak houd en zo snel mogelijk de overige meubels levert.

Wij vinden dat Yusuf meubels hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Yusuf meubels?