Klacht Yves-rocher.nl: Ik ontvang ongewenste reclame per post

Klachtnummer
# 446375
Gebruiker
C.W. de Visser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 24 maart jl onderstaande brief geschreven, is duidelijk lijkt mij. Heden weer post ontvangen.

YVES ROCHER
Antwoordnummer 125
4500 Oostburg


Terborg, 24 maart 2020

Betreft: recht van verzet tegen geadresseerde reclame via post




Geachte mevrouw/heer,



Op mijn adres heb ik geadresseerde reclame van uw organisatie via post ontvangen.

Onder reclame versta ik informatie waarin u uw goederen, diensten of denkbeelden aanprijst.

Ik maak hierbij gebruik van mijn recht van verzet met verwijzing naar
artikel 41 van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Ik verzoek u verwerking van mijn persoonsgegevens om geadresseerde
reclame via post toe te kunnen sturen per direct te beëindigen.


Mijn gegevens:

Mevr. De Visser V D Drift
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx

Met vriendelijke groet,

De oplossing

stop dit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yves-rocher.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yves-rocher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen