Klacht Yvies-closet.nl: Neemt onterecht retour niet aan

Klachtnummer
# 451010
Gebruiker
Gebruiker1589130846
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 paar oorbellen bij yvies closet besteld. Doordat mijn man erachter kwam dat ik oorbellen had besteld zij hij ze niet verder open te maken. Hij had ook oorbellen voor mij gekocht!

Ik heb de oorbellen dus sowieso NIET gepast. Nu staat er bij hun op de website vij retouneren dat dit bij oorbellen niet mogelijk is ivm hygiëne.
Ik weet dat je dit alleen kan hanteren als je daadwerkelijk kan aantonen dat de oorbellen gedragen zijn. Dit kunnen ze niet, want er word niet gewerkt met een verzegelde verpakking.
Ik heb gemaild met deze informatie maar er komt geen reactie meer van yvies closet.

De oplossing

De oorbellen retour en dat ik mijn geld terug krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yvies-closet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yvies-closet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen