Klacht Yzels: Denk dat ik opgelicht ben

Klachtnummer
# 450274
Gebruiker
Jess
Datum
1 reactie

Details

De klacht

14 april 2020
Heb ik een haar trimmer besteld bij yzels,
Het zou kunnen 2 weken geleverd worden( nu had ik begrip dat door corona wat langer zou duren) Na 3 weken mail gestuurd over waar mijn product blijft, krijg je mail terug maakt u zich geen zorgen.
Na zo nog enkele mailtjes heen en terug beweren ze dat het product bij mij bezorgt is, nou NIET dus ook geen briefje in bus dat het ergens anders bezorgt is.
weer mail gestuurd dat ik niks ontvangen heb, zeggen ze dat ze van 1e op 2e pinksterdag contact hebben opgenomen met lokale bezorg koerier en dat het echt geleverd is ??? Vreemd dacht dus weer mail maar nu geen reactie meer terwijl ze eigenlijk best snel reageren, (waardoor ik dacht dat goed zat)
Mail wordt beantwoord door Mariëlle berg

De oplossing

Graag mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Jess
    Datum
    Helaas nog niet opgelost de schuld wordt doorgegeven aan de postbezorgers

Ook een klacht indienen over Yzels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen