Klacht Yzels: Oplichters

Klachtnummer
# 460287
Gebruiker
Ontevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht al 3 maanden op mijn bestelling, nog steeds niets ontvangen. Kijk ik nu op de trackingsite, staat er dat de bestelling is bezorgd! Waar dan????? Niet bij mij.
Er wordt nu ook niet meer gereageerd op mijn e-mails.
Ik wil mijn geld terug.

De oplossing

Mijn geld terug betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden
    Datum
    Nog steeds niets gehoord.

Ook een klacht indienen over Yzels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen