Klacht Zadaro.nl: niet terugbetaling van geretourneerde artikelen

Klachtnummer
# 522323
Gebruiker
pret
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zadaro is een eenmansbedrijf dat geretourneerde goederen niet , zoals toegezegd, terugbetaalt. In plaats daarvan stuurt men eindeloos mails dat men (nog) twee weken moet wachten. Na twee maanden hen en weer komt vervolgens dan een 'bewijs' van terug betaling die feitelijk niet plaats heeft gevonden. Via een trucje wordt het bedrag namelijk onmiddellijk aan Zadaro teruggestort. Bij protest begint het carrousel opnieuw.

De oplossing

graag Zadaro erop aanspreken, wellicht fraude opdoeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zadaro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zadaro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen