Opgelost door Zadelkruknederland.nl: bedrijf komt niet in actie bij retourmelding

Bouw#voorjePlezier2020

Wij hebben op 2 april 2 krukken bij u gekocht en ontvangen. We hebben 3 april telefonisch duidelijk gemaakt dat we deze retour willen sturen. 7 april hebben we dit uitgebreid per mail nog eens aan u doorgegeven. Daar we geen retouradres noch pakketnummer van GLS ontvingen hebben we u op 8, 9, 10 april nogmaals gemaild hierover en tevens gebeld. Het is reeds 17 april en u heeft nog geen reactie gegeven.
Wij willen voor 21 april ons geld terug en gegevens om de artikelen retour te sturen.

Wij willen weten hoe we artikelen retour kunnen zenden en ons geld terug ontvangen

Bouw#voorjePlezier2020
    We hebben inmiddels ons geld retour ontvangen maar de beide krukken zijn nog steeds niet opgehaald. Iedere keer dat ik contact met hen op neem beloven ze dat het wel gebeurd maar ik heb nog steeds geen retouradres ontvangen en geen pakketnummer van GLS

Bouw#voorjePlezier2020
Na inschakeling van klachtenkompas werden we eindelijk serieus genomen en kregen we binnen een week ons geld terug. We moesten nog wel er heel hard aan trekken om de krukken opgehaald te krijgen. Inmiddels is dat dus gebeurd. Eindelijk. We raden medewerkers van zadelkruknederland aan om voortaan goed met je klanten om te gaan en de communicatie effici├źnter en professioneler te laten verlopen.

Ook een klacht indienen over Zadelkruknederland.nl?