Opgelost door Zadelkruknederland.nl: Geen reactie na retoursturen kruk (al meer dan 3 weken)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 469019
Gebruiker
Gebruiker1541511262
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nog nooit zo een onprofessioneel online webshop tegengekomen.
Dit is wat er allemaal is misgegaan bij een enkele bestelling:

1. Het begon met een week vertraging in de verzending van de kruk. Omdat de voorraad op was. Hier heb ik nooit bericht over gekregen. Ik moest zelf vragen wat de status van de zending was.

2. Eenmaal het pakket ontvangen te hebben bleek ik een te lage gasveer te hebben ontvangen, omdat dit niet goed was aangegeven op de website (slechte UX). Waardoor ik een nieuwe gasveer moest bestellen en extra moest betalen. Die Zadelkruknederland.nl vervolgens kapotte opstuurde.

3. Vervolgens moest er weer een nieuwe gasveer worden verstuurd. Waar ik ook weer bijna een week op moest wachten. Ze gebruiken GLS als pakketleverancier.

4. Toen ik eindelijk de kruk in elkaar had gezet met de juiste gasveer bleek hij vreselijk te zitten. Ik wilde hem retoursturen en was behoorlijk geïrriteerd want ik was inmiddels een maand verder en kon nog steeds niet zitten. Ik schreef een vrij pittig mail en kreeg opeens vrij snel antwoord. Bij eerder mailcontact moest ik steeds > 2 wachten op antwoord. Ik kreeg een retourlabel toegestuurd en kon de kruk terugsturen, maar de 10 euro verzendkosten moest ik zelf betalen.

5. De kruk heb ik retour meer dan 3 weken geleden retour gestuurd. Tot op de dag van vandaag heb ik het bedrag niet retour ontvangen en heb ik geen mailtje gehad dat Zadelkruknederland.nl de kruk heeft ontvangen. Ik heb ze al twee keer gemaild, maar daar komt geen reactie op. Ik heb ze gebeld maar ik kom in hun voicemail terecht.

Kortom twee maanden verder heb ik nog steeds niet een fijne kruk om op te zitten en ben ik meer dan 100 euro kwijt.

De oplossing

Ik wil mijn aankoopbedrag teruggestort krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1541511262
    Datum
    Ik heb nog niets gehoord van Zadelkruknederland.
  2. Auteur
    Gebruiker1541511262
    Datum
    Ik heb nog niks gehoord van ZadelkrukNederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1541511262
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk ben ik 2 dagen geleden gebeld en heb dezelfde dag nog mijn geld teruggekregen. Het bleek dat de vakantiemedewerkers lagen te slapen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zadelkruknederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen