Opgelost door Zadelkruknederland.nl: Ik krijg geen bericht en geen geld terug na retour sturen van het product.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 469334
Gebruiker
Gebruiker1586014813
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden mijn zadelkruk retour gestuurd. Tot op heden heb ik geen bevestiging van ontvangst en geen geld (€152!!!) terug gehad. Ik heb er ondertussen al 3mails overgestuurd en krijg maar geen reactie. Super slechte service en ondertussen dus ook dieven van mijn geld.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1586014813
    Datum
    Ik zou het fijn vinden als ik reactie krijg op mijn vragen.
  2. Auteur
    Gebruiker1586014813
    Datum
    Ik zou het fijn vinden als ik reactie krijg op mijn vragen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1586014813
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben maandag door de manager gebeld. Die vertelde net terug te zijn van vakantie. Hij vertelde dat de vakantie krachten steken hadden laten vallen. Hij beloofde de zelfde dag het geld overgemaakt te hebben. Ik ontving inderdaad het bedrag dinsdag op mijn rekening. Het is gelukkig dus goed afgerond.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zadelkruknederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen