Klacht Zadelkruknederland.nl: Malafide bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291335
Gebruiker
QuintusvanAmstel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vriendin heeft een zadelkruk besteld en betaald. Nu heeft ze deze nooit ontvangen, ZadelkrukNederland reageerde niet op e-mails en nam de telefoon niet op.
Toen nam Prtronella Elisabeth Veldhuizen uit naam van ZadelkrukNederland contact met mij op via facebook, werkt dat mens echt bij jullie? Ze ging echt alle grenzen over! Ze beschuldigde mij van meerdere dingen die ongegrond zijn en om het onprofessioneel te noemen is zeker een "understatement" Ik heb de conversatie gekopiëerd en als bijlage meegestuurd... hopelijk is deze openbaar want het spreekt boekdelen!

De oplossing

Ik verwacht een officiëel excuus voor hoe Prtronella Elisabeth Veldhuizen mij heeft benaderd. Verder verwacht ik dat Ichelle van Veldhoven ook een officiëel excuus zal ontvangen voor hoe men met haar om is gegaan. Ik zou zeggen, stuur de bestelling op en stort 50% van het aankoopbedrag terug

1 reactie

  1. Auteur
    Zadelkruknederland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Quintus,
    Dat is zeker niet de goede gang van zaken. We betreuren wat er is gebeurd, er is duidelijk over en weer irritatie ontstaan. We kunnen het gebeurde uiteraard niet meer terug kunnen draaien, maar als u of uw vriendin een nieuwe order willen plaatsen zijn jullie daarvoor uiteraard van harte welkom. De oorspronkelijke order is nu namelijk geannuleerd, zodat we uw vriendin tegemoet kunnen komen.

    Als compensatie voor alle gedoe hebben we uw vriendin zojuist een kortingscode gemaild. Waarmee er dus korting op de eventuele nieuwe bestelling verkregen wordt.

    Wel willen we u vragen dat altijd degene die de order zelf heeft geplaatst contact met ons opneemt als er vragen zijn, en dat u gelijk het ordernummer aan ons doorgeeft bij contact. We kunnen namelijk geen informatie over orders verstrekken zonder te weten dat u daadwerkelijk de klant bent.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van ZadelkrukNederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
QuintusvanAmstel
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geboden "oplossing" is een korting van 20% bij een nieuwe bestelling. Echter is de oude bestelling nooit aangekomen, dus waarom zouden we in vredesnaam een nieuwe bestelling plaatsen als we toch niets ontvangen? Ik verwachtte in ieder geval een excuses. "We betreuren wat er is gebeurd" volstaat absoluut niet! Waar ik allemaal van beschuldigd ben, en alle onwaarheden die naar mij en mijn vriendin zijn uitgesproken gaan echt alle grenzen over! We hebben nu een zadelkruk gekocht bij ViperMedical.nl en die leveren wel, de volgende dag nog! Mochten jullie nog een serieus excuses willen maken naar mij en mijn vriendin dan sta ik daar nog altijd open voor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zadelkruknederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen