Klacht Zadelkruknederland.nl: Product niet verzonden en Zadelkruk Nederland laat niets horen.

Ichelle

Een bestelling geplaatst en betaald. Ik ontvang niets en hoor niets meer. Telefonisch niet bereikbaar. Er wordt niet gereageerd op mails en het contactformulier van hun website. Via Facebook contact gezocht, word ook niet op gereageerd.

Ik wil graag een goede zadelkruk zoals besteld. Binnen een week wil ik dat dit gerealiseerd is.

Zadelkruknederland.nl
    Onze excuses, de door u bestelde zadelkruk komt komende week binnen en wordt dan direct geleverd. Nogmaals onze excuses voor de trage reactie.

Ichelle
ZadelkrukNederland liet niets horen, dus heb ik mijn bank gebeld. Ze konden het geld niet terugstorten, dus adviseerde mij aangifte te doen. Na een paar dagen heb ik dat gedaan, want ik had ZadelkrukNederland veel kansen gegeven. Direct dezelfde dag was er contact met de vraag of ik de aangifte wilde intrekken, want ze zijn zich van geen kwaad bewust. Ik heb uitgelegd dat ik dat pas kan doen nadat ik mijn product heb ontvangen. Ineens kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn order geannuleerd is. Ik heb gevraagd waarom en daarop kreeg ik het antwoord dat ze mij niet als klant willen hebben.

Ook een klacht indienen over Zadelkruknederland.nl?