Klacht Zadelmaker de Gouden Naald : Op advies zadelmaker zadel gekocht en laten verbouwen maar ligt niet goed op paard.

Klachtnummer
# 329045
Gebruiker
Rodemuis114
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij konden een zadel van iemand overnemen ,18 inch zwart lederen Ainsley zadel .Omdat ik zelf wil gaan rijden en mijn dochter haar zadel te klein is voor mij hebben we Labib de eigenaar van de gouden naald laten komen om te beoordelen of dat zadel goed was.In eerste instantie zei hij dat het zadel niet goed was.Toen heb ik gezegd dat het dan ophoud en dat we dan verder gingen zoeken.Daarna zei hij dat als hij wat aan het zadel veranderde dat het dan goed zou liggen.Ik heb toen nog gevraagd of dat echt goed zou komen omdat hij daarvoor wat anders zei maar volgens hem moest dat prima lukken.Hij ging dan het zadel opnieuw vullen en ons bontje wat onder het zadel ligt veranderen.Na twee weken was het zadel klaar en hebben we het opgehaald .Toen mijn dochter er op reed viel het op dat ons paard erg druk deed.En op een gegeven moment kreupe ging lopen.We hebben toen het zadel door een ander laten keuren en die zei dat het niet goed lag ,drukt op de schoft en op de lende.Daarop heb ik Habib gebeld en die zou komen kijken.Inderdaad lag het zadel niet goed maar hij zou het veranderen .Ter plekke veranderd qua vulling maar toen bleek ook dat het zadel niet goed lag.Habib nam mijn zadel mee en hij zou het verkopen misschien met een week of een maand.Ondertussen zijn we bijna een half jaar verder en elke keer als ik bel ligt het zadel bij een ander omdat die hem uit probeert,daar ben ik niet van op de hoogte gesteld en waarschijnlijk word hij verkocht .Dan neemt hij kontakt op?Je raad het al elke keer als ik bel het zelfde verhaal maar ben nog geen een keer gebeld.Het vervelend is dat ik een Zadel heb gekocht waar ik niets aan heb en heb kosten gemaakt voor het voorrijden en opvullen.Ik heb nu een mail gestuurd ,ben ook al diverse keren in de winkel geweest maar krijg steeds het zelfde verhaal,dat ik mijn geld terug wil.Ben bang dat ik daar ook weer niets op ga horen.De laatste keer dat ik in de winkel was ging Habib zelfs zeggen dat het zadel prima ligt maar dat ik het niet goed vind liggen.Hij gaat het verhaal nu dus verdraaien.Ben er helemaal klaar mee wil graag een goed zadel of mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil graag het geld van het zadel de voorrijkosten en de verbouwing van het zadel en mijn dekje terug.Het zou leuk zijn als ik ook weer een gewoon dekje terug krijg want aan dat dekje heb ik nu ook niets meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zadelmaker de Gouden Naald hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zadelmaker de Gouden Naald ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen