Klacht Zadkine: geen kans om opleiding af te ronden

Edi

Ik ben 3 keer op school geweest  ter ondertekening van mijn stagecontract te tekenen, echter ze vertelden mij dat ze het niet konden vinden. De stagecoördinator van school heeft mij via de mail gezegd dat ik 15 weken stage moest lopen. Ik ben 18 september begonnen met mijn nieuwe stage. D PNO van mijn nieuw stage  zegde mij toe dat de stage tot 19 januari 2015 zou duren.

Tot mijn grote verbazing vernam ik 8 december dat mijn stage zou eindigen op 19 december .Probleem is echter dat de stage op 19 december afliep en ik had geen tijd om mijn opdrachten af te ronden. Door het voortijdig beëindigen van mijn stage heb ik dus een onvoldoende gekregen. Het kan toch niet zo zijn dat, in afwijking wat mondeling is overeengekomen, de stage nu met een maand wordt bekort.
Hierdoor kreeg ik te horen dat mijn school mijn peer direct uit gaan schrijven.Ik zal geen kans krijgen om mijn opleiding af te ronden. Theoretisch ben ik klaar.

De kans krijgen om mijn opleiding af te ronden.

Wij vinden dat Zadkine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zadkine?