Opgelost door Zalando.nl: Afgesproken levertijd voorbij en nog steeds niets ontvangen

Duli

Op 25 april dit jaar heb ik een bestelling, om precies te zijn: een horloge van €134,90 (bestelnummer: 13201000318095), gedaan bij Zalando.
De levertijd die mij werd toegezegd was van 13.05.2014 tot 28.05.2014.
Vandaag de dag zijn we meer dan één week verder en heb ik nog niets ontvangen, sterker nog ik heb zelfs niets vernomen van Zalando i.v.m. vetraagde levering.
Vervolgens heb ik vandaag zelf even naar Zalando gebeld. Volgens een medewerker van Zalando is er een probleem met de leverancier. Meer dan dit kon hij me niet vertellen.
De desbetreffende medewerker was er nogal op uit om mij te overtuigen dat ik de bestelling het beste kan annuleren. Betekent dit dat ik wellicht naar mijn horloge kan fluiten? Of dat Sinterklaas het me komt brengen? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Zalando het geld van mijn rekening heeft afgeboekt en op mijn account op de website van Zalando de bovengenoemde bestelling onzichtbaar blijkt te zijn bij alle bestellingen.

Mocht mijn bestelling voor aankomende woensdag (11/06 - twee weken vertraging) niet binnen zijn dan zou Zalando zich fair moeten opstellen naar mijn mening door mij te compenseren met een rechtvaardige korting op de bestelling. Dat zou betekenen dat ik mijn horloge wel krijg maar daarnaast ook een gedeelte van mijn geld terug (€20 per week?)
Normaal gesproken is dit een alledaagse principe. Aan een afgesproken levertijd moet je je aan houden, anders moet je de klant tevreden houden door te compenseren.

Duli
    Bestelling is geannuleerd door Zalando met de reden dat de leverancier het product niet meer in huis heeft.

Duli

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?