Klacht Zalando.nl: Alleen betaal optie creditcard ipv zelf kiezen voor IDEAl betaling.

mieke-E

Er schijnt een nieuw systeem bij zalando te zijn dat voor jou bepaald wat de je betaalwijze wordt. Nu zalando gebeld dat ik al jaren klant ben en altijd IDEAL betaalde, maar dat de website nu alleen aangeeft dat ik via creditcard mag betalen terwijl je het dus vroeger zelf kon kiezen.

Nu las ik op internet dat veel meer mensen daar last van hebben. Als ik zalando bel dan geven ze als uitleg dat dit is wat het systeem dus voor mij kiest en dat daar niks aan te veranderen valt. B*llshit, want lijkt mij gewoon kwestie dat het terugzetten van instellingen is. Probleem is dat ik geen creditcard heb en er ook niet een special voor mijn aankopen bij Zalando ga aanschaffen.

Wanneer wordt hier iets mee gedaan, want de onzin van de klantenservice is echt iets waar je niks aan hebt en zalando verliest op deze manier heel veel klanten. niet echt een goede zet lijkt mij.

Ik wil dat Zalando de instellingen terugzet zodat het voor niet alleen mij maar ook voor andere weer mogelijk is om via hun website te bestellen met de optie dat je zelf kan kiezen hoe je de betaling wilt doen.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?