Klacht Zalando.nl: Alleen nog maar met creditcard kunnen betalen

Klachtnummer
# 491261
Gebruiker
Jommeke81
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds een paar weken kan ik enkel nog maar betalen met creditcard. Geen enkele andere optie kan ik nog kiezen; geen iDeal, geen achteraf betalen, etc... Ik ben al jaren vaste klant, betaal mijn rekeningen netjes en heb geen schuld. Ik heb Zalando aangeschreven, maar wordt afgewimpeld met dat dit een automatisch systeem is en dat er niks aan gewijzigd kan worden. Ik moet maar afwachten of het probleem zich vanzelf weer oplost.
Waardeloos!! Voor de zoveelste keer laat Zalando me weer in de kou staan.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Zalando mij de mogelijkheden weer biedt van de overige betaalopties!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen