Klacht Zalando.nl: Beschuldiging Diefstal en of Diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333803
Gebruiker
Gebruiker1538145821
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste mensen

Bij deze nogmaals mijn verhaal : Ik wordt dus door Zalando beschuldigd als Dief en of voor Diefstal !!!
Ik heb in september een bestelling geplaatst en omdat de bestelling mij niet beviel heb ik de Gehele bestelling Terug Gestuurd !!
Nu kreeg ik later een mail dat blijkbaar niet alles volgens hun is terug gestuurd Wat Ik Wel Heb Gedaan !!!
Nu kwamen ze aan dat ik maar zelf moest Bewijzen en of Bewijsstukken moet sturen dat ik alles terug heb gestuurd??!!
Ik bellen mailen en zeggen dat Ik Wel Degelijk Alles heb Terug Gestuurd en Niet ga Betalen voor iets wat ik niet in mijn bezit heb!!
Zeggen ze dat ik toch moet betalen en dat het anders naar het Incasso Bureau wordt gestuurd!!!!
Ik zei dan moet je dat maar doen ik betaal niet!!!
Klacht hierop gezet tot nu nog steeds geen reactie naar maanden ?? Bij andere mensen wel??
Nu opeens mailtje met 1ste aanmaning dat ik moet betalen??!!
Ik weer bellen heel het verhaal uitgelegd weer dat ik niet ga betalen En Dat Ze Maar Bij hun eigen Orderbedrijf of warenhuis Moeten gaan kijken daar gaat heel veel mis EN LATEN WE HET NIET HEBBEN OVER POST.NL daar gaat van alles Mis Dus kijk daar maar eens eerst Voordat je Mij Voor Dief Uitmaakt !!!
Zegt het pakket wordt toch ook ter plekke afgewogen waar ik bij sta en daar zat een groot verschil kwa gewicht in het en terug zenden.??!! Dat is dus een grote leugen ze gooien hem meteen op een pallet achter in hun eigen magazijn staat daar dan komt Post.nl gooit hem in de bus gaat dan Waalwijk en dan naar Duitsland Zou daar ook niet fout gegaan kunnen zijn bij de drie plaatsen Wat Namelijk Heel veel gebeurt!!!!
Ik zei nogmaals betaal niet wil graag contact met je overste of iemand die jou laat zeggen dat ik een Dief ben !!
Wacht nu af wat er gebeurt 1ste aanmaning loopt vandaag af!!

Vriendelijke groet en pas op met ZALANDO!!!

De oplossing

De openstaande reken te laten komen vervallen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Christiaens,

    De klantendienst van Zalando heeft al voldoende uitgelegd waarom dit niet vergoed gaat worden. Helaas gaan wij hier niet nogmaals dit uiteenzetten.

    Een prettige dag nog!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1538145821
Datum
Uiteindelijke oplossing
Random belachelijk dat ze mij voldoende hebben uitgelegd en dat ze niets vergoeden terwijl ik vraag om te laten vervallen hun komen met bewijs maar dat jij alles hebt terug gestuurd wat is dit? En dan ook nog zeggen fijne dag !! Mvg S.Christiaens
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen