Klacht Zalando.nl: betalen voor fout geleverd product die retour is

Klachtnummer
# 378029
Gebruiker
elf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg aanmaningen van een bestelling die ik retour heb gedaan, omdat jullie het verkeerde product hebben gestuurd.
De klantenservice is niet bereikbaar. Hoe nu verder?

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit bedrag uit mijn account wordt gehaald. Ik ga niet betalen voor jullie fout.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen