Klacht Zalando.nl: bij retourzending kortingsvoucher niet retour

# 12046
lh janssen

Bij bestelling een kortingsvoucher gebruikt.
Bij retourzending volgt terugbetaling, maar kortingsvoucher krijg je niet terug.
Die ben je kwijt.

Zalando.nl
    Geachte heer/mevrouw Janssen,U geeft aan dat u uw kortingsvoucher niet nogmaals kunt gebruiken na retourzending. Wij begrijpen dat u graag nogmaals gebruik had willen maken van deze kortingsvoucher. Echter gelden er bepaalde voorwaarden voor het gebruik. Een van deze voorwaarden is dat een kortingsvoucher eenmalig geactiveerd kan worden bij een bestelling en daarom vervalt bij een retourzending.Informatie en voorwaarden over het gebruik van de kortingsvoucher staan vermeld op onze website en op de voucher zelf. Voor meer informatie willen wij u dan ook verwijzen naar onze website via onderstaande link:http://www.zalando.nl/faq/betalen/#link3Wij geven regelmatig kortingsvouchers weg. Deze kunt u bijvoorbeeld verkrijgen door u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Wellicht kunt u op deze manier opnieuw gebruik maken van een kortingscode bij een eventuele nieuwe bestelling.Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Marieke van der Eng
    Zalando Customer Care
    lh janssen
    Dan is Zalando de enige online-winkel,waar een kortingscode niet terugbetaald word,na een retourzending.Deze kortingscode had ik ontvangen,door me aan te melden voor nieuwsbrief.Kan maar 1 keer hè!
    Voor mij is het de 1e keer,dat een kortingscode vervalt na een retour.
    Zalando.nl
    Het klopt dat u eenmalig uzelf kunt aanmelden voor de nieuwsbrief. Verder heeft iedere code verschillende voorwaarden. Er zijn ook code's die gereactiveerd worden na een retour. We danken je voor je feedback, deze is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling!
    lh janssen
    Voor mij nieuw,dat iedere code verschillende voorwaarden heeft.Dus er zijn ook kortings/ codes die (gereactiveerd worden) geldig blijven na een retourzending!
    DAT zou dan duidelijk leesbaar moeten zijn,zoals ook leesbaar is,tot welke datum de code geldig is.

lh janssen

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?