Klacht Zalando.nl: Cadeaubon niet geactiveerd

Klachtnummer
# 251641
Gebruiker
Joanned96
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een cadeaubon van Zalando aangeschaft bij de Plus. Helaas bleek dat deze niet goed geactiveerd was. Hierop ben ik naar de Plus gegaan maar deze geven tot 4x toe aan dat het probleem bij Zalando ligt. Zalando geeft na 6x contact te hebben gehad aan dat het probleem bij de Plus ligt. Echter de manager van de Plus (klachtenservice) geeft aan dat het probleem echt bij Zalando ligt. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Helaas staat er best veel geld op de bon.

De oplossing

Dat de bon wordt geactiveerd of dat ik een nieuwe krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Joanned96
    Datum
    Helaas nog geen reactie ontvangen..

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?