Opgelost door Zalando.nl: cadeaukaart tegoed niet bijschreven op account/profiel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 419196
Gebruiker
R.Y. Albers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geannuleerd en deels betaalt met een cadeaukaart en dat tegoed wordt maar niet bijschreven op mijn account. Ook wordt het na 5x mailen 4x bellen met 2x bevestiging dat het wel zou gebeuren niet uitgevoerd tot op heden wacht ik op mijn tegoed van mijn cadeaukaart.

Gewenste oplossing

ik wil dat het verwerkt wordt op mijn openstaand factuur of in ieder geval terug te vinden in mijn tegoedprofiel
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen