Klacht Zalando.nl: Garantie tot aan de voordeur

E.Freese

Eastpact handbagage trolley gekocht. Na nog geen anderhalf jaar de trekstank kapot, wil niet meer in- of uitgeschoven worden. Gelukkig 30 jaar garantie volgens reclame Eastpack. Klacht hebben we ingediend bij de verkoper Zalando. Reactie: " na navraag te hebben gedaan bij de leverancier handelt het zich om een gebruikt product. Na het eerste gebruik komt de garantie te vervallen. Uw bezwaar wordt op grond van deze dan ook verworpen. Met vriendelijk groet, Zalando.
Dit is volstrekt in strijd met het consumentenrecht en ook niet acceptabel.

Kosteloze reparatie

E.Freese
    Tot nu toe geen enkele reactie van Zalando. Had al een berichtje verwacht, het is allemaal toch niet zo moeilijk.
    E.Freese
    Conclusie is dat je alleen bij dit bedrijf wat moet gaan kopen als je afziet van de garantie al is dit ook wettelijk geregeld. Men gaat er vanuit dat je toch niet gaat procederen klaarblijkelijk. Arrogant en klant onvriendelijk dus.

E.Freese

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?