Klacht Zalando.nl: GEEN KEUZE BETAALWIJZE

Shopper

Kan alleen maar kiezen voor betaling via Creditcard.
Ondanks een zalando tegoed welke het overgrote deel van de bestelling dekt, kan ik alleen maar via betalen via Creditcard, welke ik niet in mijn bezit heb.

Geen keuze voor Op rekening, Ideal, paypal. Met andere woorden ik kan niet eens mijn tegoed nu inwisselen.
Klantenservice zegt hier niets aan te kunnen veranderen aangezien het systeem bepaalt wat de mogelijkheden zijn

Meerdere betaalmogelijkheden, en anders uitbetaling van het tegoed, zodat ik elders kan bestellen met andere betaalwijzen dan Creditcard.

Zalando.nl
    Ik stuur u even een e-mail voor de verdere afhandeling.
    Shopper
    Mail ontvangen, zonder de gewenste oplossing.
    Hierop gereageerd, maar helaas geen reaktie terug mogen ontvangen.

Derhalve ga ik retour aanmelden zoals ik in de mail heb aangegeven, dit lijkt de enige mogelijkheid om mijn tegoed te gaan gebruiken, aangezien er dan meer tegoed beschikbaar komt van de retour.
    Betekend wel dat ik in de toekomst mijn maandelijkse fashioncheque's niet meer ga omwisselen voor Zalando tegoed, aangezien Zalando klanten liever ziet gaan dan ze te helpen.
    Zalando.nl
    Dit vind ik een vreemde reactie omdat ik u wel degelijk aangeboden heb om er voor te zorgen dat u uw tegoed kan gebruiken onder het andere account. Dit heeft u echter afgewezen.

Shopper
En dan wilt U het huidige account sluiten. Dit is geen oplossing aangezien er meerdere bestellingen zijn op dit account zijn, en een mogelijke retouren/garantie's. Hoe moeilijk kan het zijn om ten allertijde Ideal/Paypal aan te bieden, de optie op rekening zou mooi zijn, maar is niet beslist noodzakelijk. Alleen Credit Card als betaal optie vind ik geen optie, aangezien niet iedereen over een Creditcard beschikt. Feitelijk is er dus geen optie aangeboden om het probleem op te lossen, alleen om het te verplaatsen. Mijn reaktie in de email is ook niet meer op gereageerd door ZALANDO. Retour is (helaas) reeds aangemaakt en afgegeven bij PostNL aangezien ik er na bijna 2 weken wel een beetje helemaal klaar mee ben dat de klantenservice van Zalando NIETS kan betekenen.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?