Opgelost door Zalando.nl: Geld niet teruggestort na retourzending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19534
Gebruiker
mevr Boshouwers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 22 december 2012 heb ik mijn bestelling geretourneerd. Pas op 3 januari 2013 kreeg ik bericht van Zalando dat de retourzending door hun was ontvangen. Nu op 16 januari 2013 is het bedrag 202 euro nog steeds niet teruggestort! Vorige week kreeg ik als antwoord dat er een nieuw betalingssysteem was en vandaag kreeg ik te horen dat er storingen waren met de terugbetalingen en dat ik niet de enige was! Aan de telefoon kom je niet verder bij Zalando en ik vraag me af wat ik nu kan doen.

De oplossing

Ik wil het geld van de geretourneerde laarzen terug. Van Zalando wil ik horen wanneer zij het gaan terugstorten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,sinds eind december ervaren we onvoorziene problemen waardoor de terugbetaling aan sommige klanten die hun goederen retourneerden, langer heeft geduurd dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Dit probleem betrof niet al onze klanten, maar uiteraard is elke klant waarbij dit speelt er een teveel en we betreuren dit dan ook zeer. Het probleem is gelukkig vandaag opgelost. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden en u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groet,Zalando
  2. Auteur
    mevr Boshouwers
    Datum
    In het zgn. voorstel tot afhandeling geeft Zalando aan dat het probleem is opgelost..... Echter het geld is nog niet teruggestort op mijn rekening en evenmin heb ik antwoord gekregen op mijn vraag wanneer het geld wordt teruggestort!
  3. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Wij kunnen u bevestigen dat uw terugbetaling is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte verontschuldigen aan voor het ontstane ongemak. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.”
  4. Auteur
    mevr Boshouwers
    Datum
    Op donderdag 18 januari jl. uiteindelijk mijn geld teruggekregen. Prima maar de kans is klein dat ik nog iets bij Zalando zal bestellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Boshouwers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen