Klacht Zalando.nl: Geretourneerde artikel niet verwerkt, nu deurwaarde

Amar

Ik heb een mail van de deurwaarde gekregen wat mij even liet schrikken
omdat ik alles bij Zalando heb betaald.

Het blijkt dat Zalando een geretourneerde beige jurk niet heeft verwerkt, terwijl ik
op de mail zat te wachten dat het artikel is geretourneerd en wat de resterend bedrag
wordt. Ik bleef wachten omdat dit automatisch gebeurd. Als een retourzending is verwerkt sturen ze een mailbericht. Dit is niet gebeurd en het is mij ontschoten om erachteraan te bellen. Nu zegt Zalando tegen de deurwaarde dat ik nooit hiervoor heb
opgebeld dus ik moet de verkoopprijs van het geretourneerde artikel toch betalen.

Ik wil niet betalen voor een artikel dat ik niet in mijn bezit heb want dat is niet eerlijk. Ik ben ook niet degene die erachteraan moet bellen. Normaal verwerken ze retourzending en ik krijg een mail. Nu ben ik benadeeld doordat ze dit niet hebben gedaan en ze geven mij als consument de schuld en de verantwoordelijkheid van hun gebreke.

Ik wil dat Zalando de verantwoordelijkheid neemt en onderzoekt wie of waar de jurk is gebleven. Als het gestolen is dan betaal ik wel lekker de verkoopprijs terwijl ik het niet heb. Ik wil dat Zalando de deurwaarder terugtrekt en de retourzending afboekt en
het enige openstaande bedrag van een top uit dezelfde bestelling laat betalen.

Dus de oplossing is samenvattend: dat het bedrag van het geretourneerde artikel in mindering wordt gebracht en dat de deurwaarderskosten wordt opgeheven. Zodat ik alleen nog het openstaande bedrag van de gebloemde top kan betalen.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?