Klacht Zalando.nl: Het administratief drama Zalando

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279325
Gebruiker
Alex
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 keer gezeur gehad over betaling. 1x hadden ze het zelf terug gestort en nu weer een aanmaning. en dit terwijl ik gewoon de betalingsbevestiging met desbetreffende bestelnummer heb. Ook het opgenomen telefoongesprek waarin een medewerker mij verteld na alle achterlijke toestand dat alle verschuldigde bedragen idd betaald zijn en ik niks meer verschuldig ben. Wat een log bedrijf en wat een vage manier vam retourafhandeling. 1000 webwinkels waar ze het goede voorbeeld zo kunnen overnemen maar toch door gaan met deze vage en onnodig moelijke maniet van administratievoering.

De oplossing

Dit andere klanten niet aandoen en goed te overzien dat zr onnodig moeilijk bezig zijn. ook wens ik als excuus dat ze mij helemaal uit hun klantbestand wissen zodat ik er nooit meer iets mee van doen heb.
Collectie leuk. Maar bestelling en afhanfeling vreselijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte heer Hilberink,

    Ik heb het verhaal rond uw bestelling en de berichtgeving in het bijzonder met grote interesse gelezen.

    Om het samen te vatten ben ik het met u eens dat dit geen schoonheidsprijs verdient.

    Het lijkt mijn niet wenselijk om in platitudes te vervallen, laat ik eenvoudigweg zeggen dat het meegenomen wordt als een voorbeeld van wat we niet willen.
  2. Auteur
    Alex
    Datum
    En word ik als excuus nu netjes verwijderd?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex
Datum
Uiteindelijke oplossing
drama webshop
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen