Klacht Zalando.nl: Het administratief drama Zalando

Alex

2 keer gezeur gehad over betaling. 1x hadden ze het zelf terug gestort en nu weer een aanmaning. en dit terwijl ik gewoon de betalingsbevestiging met desbetreffende bestelnummer heb. Ook het opgenomen telefoongesprek waarin een medewerker mij verteld na alle achterlijke toestand dat alle verschuldigde bedragen idd betaald zijn en ik niks meer verschuldig ben. Wat een log bedrijf en wat een vage manier vam retourafhandeling. 1000 webwinkels waar ze het goede voorbeeld zo kunnen overnemen maar toch door gaan met deze vage en onnodig moelijke maniet van administratievoering.

Dit andere klanten niet aandoen en goed te overzien dat zr onnodig moeilijk bezig zijn. ook wens ik als excuus dat ze mij helemaal uit hun klantbestand wissen zodat ik er nooit meer iets mee van doen heb.
Collectie leuk. Maar bestelling en afhanfeling vreselijk

Zalando.nl
    Geachte heer Hilberink,

Ik heb het verhaal rond uw bestelling en de berichtgeving in het bijzonder met grote interesse gelezen.

Om het samen te vatten ben ik het met u eens dat dit geen schoonheidsprijs verdient.

Het lijkt mijn niet wenselijk om in platitudes te vervallen, laat ik eenvoudigweg zeggen dat het meegenomen wordt als een voorbeeld van wat we niet willen.
    Alex
    En word ik als excuus nu netjes verwijderd?

drama webshop

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?