Klacht Zalando.nl: Het gebrek aan verschillende methodes bij Zalando (iDeal, acceptgiro/betalen op rekening)

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 354530
Gebruiker
Kilai
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zalando laat het niet toe om een betaling te laten plaats vinden door middel van achteraf betalen (acceptgiro) en ook notabene niet door iDeal. Terwijl deze laatste mogelijkheid altijd aanwezig moet zijn in een webshop, die ook Nederlands als taal biedt. Het is dan ook een wettige betaalmiddel in Nederland. Het enige antwoord dat ze hierop geven, is dat ze het beleid niet willen veranderen en dat je gedwongen bent gebruik te maken van een creditcard-betaling. Ook al is er aangegeven dat je die niet in bezit heb. Het punt is dat ik al eerder meerdere malen, minimaal 10 verschillende bestellingen, geplaatst had waar achteraf betalen of gewoonweg via iDeal wel mogelijk waren, en dus dat het niet kan liggen aan de zogenoemde waarderingsclausule waar zich op beroepen, op dat mijn betaalgegevens niet genoeg krediet bieden om deze methodes aan te bieden.

De oplossing

Ik wil dat Zalando deze mogelijkheden, tenminste iDeal, wel aanbiedt, gezien het niet zo hoort dat een internationaal merk zo omgaat met hun klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kilai
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen