Klacht Zalando.nl: Ik kan alleen nog maar met creditcard betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358605
Gebruiker
Amber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele weken kan ik geen betaalmethode meer kiezen, en word ik verplicht met creditcard te betalen.Al jaren betaal ik netjes vooraf met iDeal en bestel ik soms op rekening.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die zegt me mij hierin niet te kunnen helpen, omdat het systeem automatisch de betaalmethode voor de klant kiest.

De oplossing

Ik wil verschillende mogelijkheden hebben om mijn betaling te kunnen voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen