Opgelost door Zalando.nl: Ik wacht al 2maanden op het geld van mijn retourzending

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345541
Gebruiker
Niels
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zeer spijtig dat ik op de website mijn klacht moet melden, want ik had altijd een zeer goede ervaring met zalando.

Met black friday heb ik heel veel artikelen gekocht, en ook veel artikelen geretourneerd. Volgens zalando staat er al ruim een maand €1250 in de rij om teruggestort te worden, maar doordat de overige €200 niet goed in het systeem is verwerkt heb ik nog steeds geen enkele cent ontvangen.

Ik snap dat het proces soms niet soepel verloopt, maar ik snap niet dat ik daarom zelfs zolang op de €1250 moet wachten die wel goed door het systeem is gekomen.

Ik heb veel met zalando gecorrespondeerd, en hoewel ik altijd vriendelijk door de medewerkers ben beantwoord, en mij is verteld dat mijn probleem is opgepakt, lijkt er geen verdere vooruitgang te komen.

Hopelijk wordt na deze melding het bedrag ‘van eerst in ieder geval de €1250’ zo snel mogelijk naar mij teruggestort.

De oplossing

Ik wil een directe overmaking van de €1250 die goed door het systeem zijn gekomen, en een duidelijke reactie hoe lang ik vervolgens nog op de overige €200 moet wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Beste meneer Van Wijnen,

    Ik heb dit meteen doorgezet naar de boekhouding en die hebben het in orde gemaakt. Hou er rekening mee dat het tot enkele werkdagen kan duren voordat dit bedrag terug te vinden is op uw rekeningoverzicht. Dit is afhankelijk van de bank.

    Ik stuur u nog een kortingscode van 20% als tegemoetkoming voor het leed. Ik hoop dat u daar gebruik van maakt!
  2. Auteur
    Niels
    Datum
    Fijn dat het nu allemaal dan is opgelost. Bedankt hiervoor.

    Vriendelijke groeten,
    Niels van Wijnen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen