Klacht Zalando.nl: Ik wil meer betaalmethoden dan alleen de mastercard

Klachtnummer
# 462447
Gebruiker
twinkelt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

beste Zalando,
Ik alleen nog maar betalen met een mastercard. Kunt u mij aangeven hoe dat zit? Als het zo moet dan bestel ik niet meer bij u.
Ik vind dit erg jammer, want mijn ervaringen waren tot nu toe altijd prima.
Groet Hennie.

De oplossing

Gewoon weer als vanouds, op rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen