Klacht Zalando.nl: Ik wil mijn geld teruggestort op m’n paypalaccount!

SheSparkle

Ik ben al ruim een maand bezig om een bedrag van €125,95 terug te krijgen op mijn Paypal rekening. Dit is om wat voor reden dan ook nog steeds niet gelukt. Het kan namelijk niet de bedoeling zijn dat ik zo lang op m’n geld moet wachten.

Dat de financiële afdeling mijn geld nu een retour stort! Elke keer zegt de klantenservice ik heb heb doorgeven aan de financiële afdeling maar die hebben het druk wordt er nog even bij vermeldt.

Zalando.nl
    Geachte mevrouw Bruist,

U heeft een artikel ter waarde van 125,95 EUR teruggestuurd aan Zalando. Wij hebben dit verwerkt en dit is ook aangemerkt om vergoed te worden.

Helaas kunnen wij dit bedrag niet aan u overmaken aangezien u een klacht heeft ingediend via Paypal. Dit houdt in dat het bestelbedrag nu door PayPal teruggetrokken en bevroren is in afwachting van een onderzoek. Het geld bevindt zich niet meer in ons account, maar ook niet in het uwe.

Pas nadat u uw klacht intrekt bij PayPal, kunnen wij de aan u beloofde bedragen aan u overmaken. Kunt u ons hiervan op de hoogte brengen? Ik stuur u een e-mail via het e-mailadres waaronder u bij ons bekend bent, dan kunt u daar op antwoorden.

Alvast bedankt!

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?