Klacht Zalando.nl: Ik wil mijn geld teruggestort op m’n paypalaccount!

Klachtnummer
# 332714
Gebruiker
SheSparkle
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Ik ben al ruim een maand bezig om een bedrag van €125,95 terug te krijgen op mijn Paypal rekening. Dit is om wat voor reden dan ook nog steeds niet gelukt. Het kan namelijk niet de bedoeling zijn dat ik zo lang op m’n geld moet wachten.

De oplossing

Dat de financiële afdeling mijn geld nu een retour stort! Elke keer zegt de klantenservice ik heb heb doorgeven aan de financiële afdeling maar die hebben het druk wordt er nog even bij vermeldt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Bruist,

    U heeft een artikel ter waarde van 125,95 EUR teruggestuurd aan Zalando. Wij hebben dit verwerkt en dit is ook aangemerkt om vergoed te worden.

    Helaas kunnen wij dit bedrag niet aan u overmaken aangezien u een klacht heeft ingediend via Paypal. Dit houdt in dat het bestelbedrag nu door PayPal teruggetrokken en bevroren is in afwachting van een onderzoek. Het geld bevindt zich niet meer in ons account, maar ook niet in het uwe.

    Pas nadat u uw klacht intrekt bij PayPal, kunnen wij de aan u beloofde bedragen aan u overmaken. Kunt u ons hiervan op de hoogte brengen? Ik stuur u een e-mail via het e-mailadres waaronder u bij ons bekend bent, dan kunt u daar op antwoorden.

    Alvast bedankt!

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen