Klacht Zalando.nl: jas van 200 euro verkleurd, slechts 40 euro vergoed gekregen

kh112

Vorig jaar een leren jas gekocht van 200 euro. Nu een jaar later kan ik hem niet meer aan omdat vooral de mouwen erg verkleurd zijn. Gemaild met Zalando en kreeg 40 euro terug. Ik vind dit echt te weinig. Ze scharen dit onder compensatie voor kosten om het product te laten maken/herstellen maar dat gaat hier natuurlijk niet op. Zeer slechte service.

Vergoedingsbedrag hoger (naar 120 euro).

Zalando.nl
    Hallo mevrouw Hoeben,

Vervelend dat u het niet eens bent met de door ons aangeboden compensatie voor uw leren jas. Helaas kunnen we u na meer dan een jaar gebruik geen hogere compensatie meer bieden als we momenteel hebben gedaan. In dit geval wordt het gezien als gebruiksschade en kunnen we helaas dus niet heel veel meer voor u betekenen.

Zalando
    kh112
    Van gebruiksschade is hier echt geen sprake. Deze jas is verkleurd door zonlicht enkel door het dragen. Ik vind het echt erg klantonvriendelijk dat dit niet op de correcte wijze wordt afgehandeld. Dit was dan ook de laatste keer dat ik wat besteld heb bij Zalando.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?