Klacht Zalando.nl: Kan niet meer met ideal betalen

Klachtnummer
# 376920
Gebruiker
ChristinaMK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan sindskort niet meer met ideal betalen. Creditcard is mijn enige optie, maar dat heb ik niet. Heb 3 weken geleden een mailtje gestuurd, maar geen reactie, dus heb gisteren telefonisch contact opgenomen. Helaas kunnen ze me niet verder helpen, omdat elk artikel een aparte betalingsoptie heeft - belachelijk, want ik betaal de afgelopen jaren alleen met met ideal, nooit een probleem gehad. Ze zeggen dat ik maar een creditcard moet aanschaffen. Ik ben altijd een trouwe klant geweest, nooit een betaalachterstand gehad, dus vind het echt belachelijk voor woorden dat dit zo moet gaan en dat ze me niet eens kunnen helpen. Ze zijn hierdoor een trouwe klant kwijt en ik zie dat ik niet de enige ben. Jammer Zalando, uit reacties heb ik begrepen dat het waarschijnlijk gebeurt als je “vaak” artikelen retourneert. Niet elk merk heeft dezelfde maten - maten verschillen of je vindt online iets leuks, maar in het echt weer niet DAN IS HET VANZELFSPREKEND DAT JE HET RETOURNEERD. Heb het lef om je trouwe klanten de waarheid te vertellen die nergens op slaat ipv er om heen te draaien. En na afloop nog vragen “kan ik u ergens anders mee helpen?! HOE?! Als je klant geen bestelling meer kan plaatsen......... ?!?

De oplossing

Graag een oplossing voor al je trouwe klanten die hiermee kampen, want dit is echt flauwekul dat jullie er niks aan kunnen doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen