Opgelost door Zalando.nl: klantenservice volstaat niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 367208
Gebruiker
Bousfia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Driekwart jaar geleden kreeg ik een aanmaning van een bestelling die niet compleet geretourd zou zijn. Toendertijd netjes opgelost. Dit keer meerdere (grote) bestellingen geplaatst en wederom hetzelfde gezeik. Helaas hebben zij nu een nieuwe ‘service’ en partners waar je -zo blijkt uit de beschrijving op de site- rechtstreeks naar kan retourneren. Heel onhandig als je je bedenkt terwijl jij een artikel al retour hebt aangemeld en ook niet handig als er geen apart retourlabel voor de partner in de bestelling At. Meerdere fouten dus. Ik heb nog precies voor ze uitgerekend waarom ik precies wat heb betaald en dam krijg ik een mail terug van basis school niveau waarin letterlijk wordt aangegeven dat als ik een bedrag van 24,99 betaal ik een bedrag van 13,45 terug gestort krijg terwijl ik letterlijk een mail van ze heb met bevestiging van de trui die dat kostte. Dus er gaat iets heel erg fout bij die klantenservice en ik sta letterlijk op het punt om alles wat ik de afgelopen maanden bij ze gekocht heb terug te sturen en voortaan alles bij bijenkorf te kopen aangezien hun service wel top is.

Gewenste oplossing

Als zij de artikelen van next dusdanig verwerken dat het klopt met de rekening in plaats van (ik weet niet wat ik anders moet denken) ze daar te laten slingeren of misschien zelf wel meenemen en de schoenen. Ik ga niet nog een bedrag van 3 artikelen betalen waarvan ik weet dat ik ze terug heb gestuurd betalen (meer dan 60,-). Ze checken hun personeel maar bij naar buiten gaan of de camera’s of weet ik veel wat voor maatregelen ze willen treffen maar ik ga niks betalen.
Geboden oplossing
rekening is komen te vervallen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen