Klacht Zalando.nl: kwijt raken retourzending.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304387
Gebruiker
B.Bebbe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil nog even reageren op deze klacht. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/zalando.nl/klachten/retourzending-kwijt-geraakt./details?complaintId=96007485-c50e-4d8b-bb82-d91df134fc9c#reacties
Het blijkt dat jullie je zaakjes niet goed op orde hebben. Er verdwijnen wel vaker zendingen bij jullie. En er zijn ook genoeg mensen die het bonnetje van PostNL niet meer hebben. Ik zie dat jullie dit ook meestal wel oplossen maar niet bij mij. Trek dan ook even één lijn hier in. Als jullie het niet willen oplossen dan zullen wij het van alle daken gaan schreeuwen wat voor slecht bedrijf jullie zijn. Ik snap dat jullie het incassobureau hebben ingeschakeld en dat jullie dat niet kunnen veranderen. Maar jullie hebben ook een fout gemaakt met het kwijt maken van de retourzending. En nu word ik alleen de dupe van ook jullie fout. Als dit zo blijft dan zijn wij helemaal klaar met jullie.

De oplossing

Tegoedbon van 65 euro voor Zalando.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    B.Bebbe
    Datum
    Kan Zalando hier reactie op geven?
  2. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Haanstra, er zijn u meerdere betalingsherinnering gestuurd via de e-mail en via de post alvorens het naar het incassobureau gestuurd werd.

    U heeft ruimschoots de tijd gehad om te reageren en ons een onderzoek te laten starten naar uw retourzending.

    Helaas kan ik niets meer voor u betekenen op het moment dat het aan hen is overgedragen. Het is dan ons inziens ook te lang geleden.

    Ik vraag om uw begrip hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.Bebbe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen