Opgelost door Zalando.nl: Levering van een ondeugdelijk product.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91203
Gebruiker
Frank Aben.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs bij Zalando een jurkje besteld.
Bij het uit de verpakking halen zagen we een kleine beschadiging.

Hiervan direct melding gemaakt.
Vervolgens kom je dus in het bewust ontmoedigende web terecht van dit bedrijf. Met de duidelijke intentie om in dit soort situaties elke verantwoordelijkheid en enige vorm van garantie af te wijzen.
Inmiddels 14 e-mail berichten en telefonisch contacten met 8 personen verder. Maar blijft Zalando dus naar aanleiding van een foto beweren dat het hier geen productie fout betreft.
En stellen ze ook nog eens :
"Deze vorm van schade doet zich voor bij normaal gebruik of slijtage. Daarom kan er geen vergoeding geboden worden en kan de jurk niet geretourneerd worden. " .

Op dit moment ga ik hun wijzen op de wettelijke verantwoordelijkheid om een deugdelijk product aan te leveren. En bij constatering hier van hun confronteren met de bewijslast te komen, die bij hun ligt, om aan te tonen dat dit jurkje dus geen productie fout heeft.

De oplossing

Dan men gewoon het jurkje terug neemt en het aanschafbedrag dus ook netjes terug betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Frank Aben.
    Datum
    Waarschijnlijk door hun te wijzen op hun wettelijke verplichtingen en het feit dat er middels de melding hier op deze site dit dus negatieve reclame voor hun is hebben ze de klacht nu goed opgepakt en ook naar volledige tevredenheid opgepakt en ook afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank Aben.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen