Opgelost door Zalando.nl: Levering van een ondeugdelijk product.

Frank Aben.

Onlangs bij Zalando een jurkje besteld.
Bij het uit de verpakking halen zagen we een kleine beschadiging.

Hiervan direct melding gemaakt.
Vervolgens kom je dus in het bewust ontmoedigende web terecht van dit bedrijf. Met de duidelijke intentie om in dit soort situaties elke verantwoordelijkheid en enige vorm van garantie af te wijzen.
Inmiddels 14 e-mail berichten en telefonisch contacten met 8 personen verder. Maar blijft Zalando dus naar aanleiding van een foto beweren dat het hier geen productie fout betreft.
En stellen ze ook nog eens :
"Deze vorm van schade doet zich voor bij normaal gebruik of slijtage. Daarom kan er geen vergoeding geboden worden en kan de jurk niet geretourneerd worden. " .

Op dit moment ga ik hun wijzen op de wettelijke verantwoordelijkheid om een deugdelijk product aan te leveren. En bij constatering hier van hun confronteren met de bewijslast te komen, die bij hun ligt, om aan te tonen dat dit jurkje dus geen productie fout heeft.

Dan men gewoon het jurkje terug neemt en het aanschafbedrag dus ook netjes terug betaald.

Frank Aben.
    Waarschijnlijk door hun te wijzen op hun wettelijke verplichtingen en het feit dat er middels de melding hier op deze site dit dus negatieve reclame voor hun is hebben ze de klacht nu goed opgepakt en ook naar volledige tevredenheid opgepakt en ook afgehandeld.

Frank Aben.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?