Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zalando.nl: Medewerker scheldt uit
Details
Klacht
Retour word maar niet verwerkt ondanks verzendbewijs opgestuurd en een rechtsverklaring. De ene medewerker geeft aan dat de retour binnen is en nog verwerkt moet worden en de andere collega geeft aan van niet. Na het gesprek dacht de medewerker dat ik het gesprek had beëindigd maar de verbinding was nog lopende. De medewerker schold uit ik het Turks. Ik werd achterlijke/dombo genoemd. Dit gesprek is opgenomen door zalando en heb de klacht ook daar ingediend.Het gaat om Zehra Nur Yucetas
Gewenste oplossing
Mijn retour verwerken omdat het er heel lang ligt en excuus van medewerkerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.