Klacht Zalando.nl: Medewerker scheldt uit

Klachtnummer
# 580826
Gebruiker
Wiertmok77
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Retour word maar niet verwerkt ondanks verzendbewijs opgestuurd en een rechtsverklaring. De ene medewerker geeft aan dat de retour binnen is en nog verwerkt moet worden en de andere collega geeft aan van niet. Na het gesprek dacht de medewerker dat ik het gesprek had beëindigd maar de verbinding was nog lopende. De medewerker schold uit ik het Turks. Ik werd achterlijke/dombo genoemd. Dit gesprek is opgenomen door zalando en heb de klacht ook daar ingediend.
Het gaat om Zehra Nur Yucetas

Gewenste oplossing

Mijn retour verwerken omdat het er heel lang ligt en excuus van medewerker

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen