Klacht Zalando.nl: Nog steeds geen geld retour van de teruggezonden Jas.

Heike Gaidischki

Ik heb op 12 januari een Jas bij Zalando besteld en heb deze op 16 januari 2013 ontvangen.
Echter de jas voldeed niet aan mijn wensen, en heb deze op 19 januari 2013 retour gestuurd.
Ik heb van Zalando op 22-01-2013 een bericht ontvangen dat de Jas goed is ontvangen,
en dat mijn geld z.s.m. teruggestort zou worden.
Maar tot de dag van vandaag (17 februari 2013) heb ik mijn geld nog steeds niet.
Ik heb enkele malen met zalando gebeld en moest toen ook elke keer weer al mij gegevens doorgeven
(erg irritant), mijn klantnummer zou toch genoeg moeten zijn!!!!!
Elke keer kreeg ik de verzekering dat mijn geld z.s.m.teruggestort zou worden..
Graag zou ik nu toch mij geld z.s.m. terug willen hebben,ik wacht nu volgens mij al veel te lang. (29 dagen)

Z.S.M. MIJN GELD TERUG !!!!!

Zalando.nl
    Beste mevrouw Gaidischki,Wij hebben de afgelopen tijd inderdaad problemen gehad met de terugbetalingen, waardoor sommige klanten veel te lang hebben moeten wachten op hun geld en enkelen nog steeds wachten. Doordat wij de afgelopen jaren sterk is gegroeid, was het in januari van dit jaar voor ons tijd om ons boekhoudkundig systeem mee te laten groeien. Deze overstap is helaas voor enkele klanten niet geheel soepel verlopen waarvoor wij onze oprechte excuses aanbieden.Wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling ter waarde van 59,95 euro gisteren succesvol is gecrediteerd naar uw bankrekening. Dit bedrag zal binnen 5 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekeningafschrift. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Koen de Vries,
    Zalando Customer Care

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?