Klacht Zalando.nl: Nog steeds spam na afmelding nieuwsbrief

Klachtnummer
# 113814
Gebruiker
Sven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds spam na afmelding nieuwsbrief. Heb me al meerdere keren afgemeld voor de nieuwsbrief/ reclame. Erg hinderlijk

De oplossing

Haal me uit het mailsysteem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Hallo meneer van Santen,

    Ik zie dat u ondertussen al reeds contact met ons heeft gehad door middel van e-mail en dat u ondertussen bent uitgeschreven voor de nieuwsbrief. Ik ga er vanuit dat uw vraag hierbij dus al reeds beantwoord is. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Zalando

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen