Klacht Zalando.nl: ondankbaar bedrijf weigeren zonder of gave van reden trouwe klanten

sjoerd

koop al jaren mijn artikelen bij zalando ik beschik niet over internet bankieren. kies daarom altijd achteraf betalen. gaat altijd goed bestel reken daarna netjes af. nu word het mij in 1 keer geweigerd. dan bel je op waarom kunne ze niet vertellen ze weigeren en vervolgens weet je niet waarom. medewerker zegt waarschijnlijk te vaak geretourneerd dat doe ik zelden . behalve nadat zalando mij 4 keer oprij het verkeerde artikel heeft toegezonden. omdat hun fouten maken mag niks meer kopen. ondankbaar bedrijf. mensen weigeren en niet de reden willen overleggen

ten eerste mij opheldering geven en mij accepteren en excuus maken ze moeten zich echt schamen en een klachten formulier duidelijk op de site aangeven.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?