Klacht Zalando.nl: ondankbaar bedrijf weigeren zonder of gave van reden trouwe klanten

Klachtnummer
# 553262
Gebruiker
sjoerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

koop al jaren mijn artikelen bij zalando ik beschik niet over internet bankieren. kies daarom altijd achteraf betalen. gaat altijd goed bestel reken daarna netjes af. nu word het mij in 1 keer geweigerd. dan bel je op waarom kunne ze niet vertellen ze weigeren en vervolgens weet je niet waarom. medewerker zegt waarschijnlijk te vaak geretourneerd dat doe ik zelden . behalve nadat zalando mij 4 keer oprij het verkeerde artikel heeft toegezonden. omdat hun fouten maken mag niks meer kopen. ondankbaar bedrijf. mensen weigeren en niet de reden willen overleggen

De oplossing

ten eerste mij opheldering geven en mij accepteren en excuus maken ze moeten zich echt schamen en een klachten formulier duidelijk op de site aangeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen