Klacht Zalando.nl: Onduidelijkheid omtrent betaling

sad Niet opgelost
Hb

Na twee jaar kreeg een aanmaning plus boete. Er is nooit een herinnering verstuurd. De factuur stond ook niet bij openstaande betalingen op mijn account. Ik kreeg een mail om beoordeling te geven na mijn gesprek, maar de link werkte niet in de mail. Heel jammer

De boete terug betalen. 40,-
Excuus voor het niet vermelden van de openstaande rekening bij mijn account gegevens. Ik betaal altijd netjes.
Excuus voor het niet versturen van duidelijke herinnering.
Excuus voor het niet bieden van hulp bij klantenservice. Ik werd verwezen naar incassobureau
De om de klantenservice te beoordeling werkte niet.

Zalando.nl
    De verjaring van een schuld bij een zogenaamde consumentenkoop is 2 jaar. De laatste aanmaning die wij gestuurd hebben is van februari 2017. Deze aanmaning werd per post en per e-mail verstuurd. Dit is gebaseerd op de gegevens die wij van u ontvangen hebben in uw account, wij mogen daarom aannemen dat het correcte gegevens zijn.

Daarnaast mogen wij ook verwachten dat u ook zelf wist dat er nog een bedrag open stond. Helaas kan ik u daarom niet tegemoet komen hierin..
    Hb
    Ik heb helaas geen herinnering ontvangen.
    De rekening uit 2016 stond niet als opstaande rekening op mijn account.
    Ik ontving een mail om uw service te waarderen en de link werkte niet.
    Al met al erg klantonvriendelijk.
    Zalando.nl
    Helaas kan ik langs deze weg niets meer voor je doen. Ik raad je aan contact op te nemen met het incassobureau.

Geen

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?