Klacht Zalando.nl: Onduidelijkheid omtrent betaling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 343824
Gebruiker
Hb
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na twee jaar kreeg een aanmaning plus boete. Er is nooit een herinnering verstuurd. De factuur stond ook niet bij openstaande betalingen op mijn account. Ik kreeg een mail om beoordeling te geven na mijn gesprek, maar de link werkte niet in de mail. Heel jammer

De oplossing

De boete terug betalen. 40,-
Excuus voor het niet vermelden van de openstaande rekening bij mijn account gegevens. Ik betaal altijd netjes.
Excuus voor het niet versturen van duidelijke herinnering.
Excuus voor het niet bieden van hulp bij klantenservice. Ik werd verwezen naar incassobureau
De om de klantenservice te beoordeling werkte niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    De verjaring van een schuld bij een zogenaamde consumentenkoop is 2 jaar. De laatste aanmaning die wij gestuurd hebben is van februari 2017. Deze aanmaning werd per post en per e-mail verstuurd. Dit is gebaseerd op de gegevens die wij van u ontvangen hebben in uw account, wij mogen daarom aannemen dat het correcte gegevens zijn.

    Daarnaast mogen wij ook verwachten dat u ook zelf wist dat er nog een bedrag open stond. Helaas kan ik u daarom niet tegemoet komen hierin..
  2. Auteur
    Hb
    Datum
    Ik heb helaas geen herinnering ontvangen.
    De rekening uit 2016 stond niet als opstaande rekening op mijn account.
    Ik ontving een mail om uw service te waarderen en de link werkte niet.
    Al met al erg klantonvriendelijk.
  3. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Helaas kan ik langs deze weg niets meer voor je doen. Ik raad je aan contact op te nemen met het incassobureau.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen