Klacht Zalando.nl: Oneerlijkheid bij bestelling met promotionele korting

Heer Zwiers

Goedemiddag, na jarenlang goede service te hebben ontvangen is dit maal de bestelling mij wel heel slecht bevallen. En dan komt de aap uit de mouw, want er is namelijk zo'n beetje geen manier om jullie te contacteren; er ontbreekt een telefoonnummer en ook van een email is er niet te spreken. (Google geeft het nummer 0800 0227087 maar deze lijkt afgesloten te zijn).

Nou zit ik met een bestelling waar een promotionele korting vanaf hangt, 10% korting op mijn bestelling bij een minimaal bestelbedrag van 100 euro, prima ja zo gezegd zo gedaan. Bestel ik mijn maat 47/48.

Dan open ik eindelijk mijn pakket na dagen afwachten en kom ik tot de teleurstelling dat jullie mij een verkeerde maat er in hebben gedaan, dan moet je wel retourneren want het past gewoon niet. Vervelend, maar ja een foutje kan natuurlijk gebeuren, dus ik retourneer zo snel mogelijk de artikelen die niet passen en nadat het retour proces eindelijk in werking is gesteld krijg ik het volgende in mijn mail (We zijn nu al een week+ verder)

"Als een kortingscode werd gebruikt bij een bestelling en de totale bestelwaarde valt, na retour van artikelen, onder de waarde van de promotionele kortingscode, zal u gevraagd worden om de overige artikelen volledig te betalen. Neem een kijkje bij onze Veelgestelde Vragen voor meer informatie."

Echt? dus omdat jullie de bestelling niet goed leveren en geen optie aanbieden om als nog de bestelling te ruilen voor een goede maat, moet ik nu de overige items maar bijvullen? Dit vindt ik zeer oneerlijk.

Ik zou graag een eerlijk en toepasselijk oplossing willen ontvangen van Zalando.

Mijn oplossingen, behoud van overige producten met de promotionele korting of met dezelfde korting een artikel in mijn maat.

Heer Zwiers
    Helaas door het lange wachten heb ik maar bij een andere winkel een alternatief gekocht.

Hierdoor is mijn geboden oplossing alleen nog het behouden van de producten met de promotionele korting.

Ik voel mij niet langer een gewaardeerde klant bij Zalando.
    Heer Zwiers
    Helaas heb ik nog steeds geen reactie van u mogen ontvangen, ik geef u hiervoor nog 7 werkdagen.

Ik heb tevergeefs ook op FaceBook een reactie achter gelaten maar ook hier heeft u geen gehoor aan gegeven.

Bij geen reactie binnen de bovengenoemde 7 werkdagen sluit ik deze klacht met een slechte beoordeling en zal ik niet langer zaken met Zalando doen, ook zal ik iedereen van mijn vriendenkring en familie attenderen niet langer zaken met u te doen.
    Heer Zwiers
    Bij deze de laatste reminder, zoals bovenstaand geef ik u nog de tijd tot aanstaande vrijdag, 26 Juli om te reageren met een toepasselijk en eerlijk oplossing.
    Heer Zwiers
    Helaas, u heeft besloten geen oplossing nog contact op te nemen met mij. Jammer dat onze zevenjarige zakelijke relatie zo ten einde moet komen.

Bij deze sluit ik de klacht af met een slechte beoordeling.

Heer Zwiers
Helaas niks, de klantenservice geeft gehoor aan klachten nog hulpvragen. Zalando is niet te bereiken via de chat, niet te bereiken via telefoon en niet te bereiken via email. Zalando reageert sporadisch op social media, en ook alleen om te melden dat je toch langs andere wegen contact moet opnemen, ook heeft Zalando blijkbaar tijd genoeg om onzinsposts te maken als 'had ik maar 365 dagen per jaar vakantie'.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?