Klacht Zalando.nl: Opdrachtgever Zalando dagvaarding door laten gaan

AgDa

Begin februari ontving ik een dagvaarding van incassobureau ivm een openstaande factuur bij Zalando
Een bedrag van 22.45 euro
Kennelijk zijn alle facturen en aangingen bij mijn oude adres afgeleverd
Ik heb direct contact opgenomen met incassobureau omdat het bedrag door de dagvaarding was opgelopen naar 185 euro
Ik heb een betalingsregeling getroffen en dit maandelijks netjes betaald
Echter bleek dat ik een gedeelte te weinig had betaald ( geen herinneringen ontvangen van incassobureau) en hebben zij ook de zitting door laten gaan al toen ik betalingsregeling heb getroffen
Daardoor is de rekening opgelopen naar 543 euro plus 137 euro omdat er beslag was gelegd op mijn bankrekening zonder dat ik daar weet van had

Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat Zalando de rechtszitting heeft door laten gaan en daardoor onnodige hoge kosten in rekening worden gebracht
Omdat ik een betalingsregeling had getroffen en daarmee in veronderstelling was dat de dagvaarding zou worden vernietigd
Ik vind het schandalig dat een bedrag van 22 euro is opgelopen naar een bedrag over de 500 euro

Ik wil dat alle onnodige kosten worden kwijt gescholden/vergoed door incasso bureau die in opdracht van Zalando heeft gehandeld
Ik vind het onmenselijk om over de rug van mensen zoveel geld los te krijgen

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?