Klacht Zalando.nl: Opeens alleen met credit card als betaaloptie.

Klachtnummer
# 461039
Gebruiker
. XaLandX
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik was eigenlijk heel tevreden over Zalando ik werd altijd netjes behandeld door de live chat medewerkers mooie producten maar opeens uit het niets per 1 juli 2020 is mijn betaaloptie bij Zalando alleen betalen met een credit card geworden.

Ben helaas door klantenservice telefonisch niet echt geholpen zij mogen hierover niets zeggen en ik moest het niet persoonlijk nemen.

Ik heb de voorwaarden voor betalen doorgenomen, ik voldoe aan de voorwaarden dus geen reden om niet met alle betaalopties te kunnen betalen. Ik heb nergens anders zoals andere platform of shops een rekening open staan, betaal altijd netjes op tijd en stuur mijn retouren ook netjes verpakt en op tijd.

Nu had ik op een ander platform gelezen dat dit een manier is van Zalando om van klanten af te komen die teveel retour doen, het kost ze teveel aan verzendkosten. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.

Jammer dat Zalando zo met zijn klanten omgaat, wees open naar je klanten toe en vertel dat er een limiet is voor retourzendingen of laat de klant meebetalen in de verzendkosten.

Zo zou u ook niet behandelt willen worden.

Gewenste oplossing

Het zou klantvriendelijk zijn dat Zalando een open en eerlijk antwoord geeft naar zijn klanten toe i.p.v. wij kunnen het niet wijzigen.
En daarna aan het einde van een e-mail vragen, als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen