Klacht Zalando.nl: postnl heeft pakket retour verzonden

Kaatje

Ik heb op 12 mei een bestelling geplaatst en zag dat mijn adresgegevens onjuist waren. Was namelijk twee maanden geleden verhuisd en had dus na de bevestiging mijn adres in de zalando lounge omgeving aangepast. Meteen telefonisch contact gezocht en daar verzocht een medewerker mij een email te sturen. Het was simpelweg nog niet verzonden naar de leverancier dus het kon makkelijk aangepast worden. Overigens had ik dit direct 1 minuut na betaling verricht te hebben gedaan! Ik kreeg daarna een email terug dat het niet kon en dat de zending verzonden zou worden naar mijn oude adres. En dat ik daar de bestelling kon ophalen. Ik heb niet voor niets aangegeven in mijn email dat er niemand woonde op dat adres en dat ophalen geen nut had. Tot de dag van vandaag geen reactie meer gehad. Postbode heeft nu mijn spullen retour gezonden! Vanmorgen contact gezocht en 1 van de medewerkers vertelde mij zwaar geïrriteerd dat ik mijn spullen niet meer krijg en dat ik pech had! Dit is onacceptabel.

Dat mijn pakket alsnog geleverd gaat worden. Spullen die ik heb besteld zijn uit de sale dus opnieuw bestellen is ook geen optie.

Zalando.nl
    Geachte Kaatje,Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het verlate antwoord op uw vraag. Het aanpassen van adresgegevens is ten alle tijden mogelijk indien een bestelling nog niet ingepakt wordt in het warenhuis. Hierna is het tot onze spijt onmogelijk om nog in te grijpen in dit proces. Het is goed mogelijk dat het aanpassen nog mogelijk was toen u contact had met mijn collega maar dat op datzelfde moment het warenhuis aan uw bestelling begon te werken. Dit kunnen wij als klantenservice tot onze spijt niet zien totdat de status wordt bijgewerkt in het systeem.Wij hebben u per e-mail een compensatie aangeboden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Joris de Waard
    Zalando Customer Care

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?