Klacht Zalando.nl: Prijsverschil wat terug gestort zou worden, telefonisch beloofd

# 199174
Knuivi

Op black friday pak gekocht voor onze zoon. Bleek iets te krap. Maandag erop gebeld en gevraagd of het mogelijk was te ruilen tegen de black friday prijs. Dit kon, moesten
pak terug sturen en nieuwe bestelling maken met goede maat (was die dag black monday korting op), dan stuurde klantenservice een mail waarin ik de code van de oude bestelling en nieuwe bestelling moest doorgeven en dan zouden zij het prijsverschil terugstorten op mijn rekening. Nog bedankt voor deze service. Nu vele mails verder blijft het antwoord dat dit nu niet mogelijk is omdat 2 kortingscodes zij gebruikt, terwijl dit wel beloofd is. Optie: het nieuwe, goede pak terug sturen en dan opnieuw bestellen zonder een kortingscode en dan kan het prijsverschil wel worden terug gestort. Pak is dit weekend echter al even gedragen. Het gaat mij erom dat iets beloofd wordt wat niet nagekomen wordt. Het zijn uiterst vriendelijke mailtje waarom het niet kan, maar daar schiet ik niks mee op.

Zoals beloofd het prijsverschil terugstorten en voortaan als mensen ook over dit soort zaken bellen duidelijkvermelden dat ze de bestelling moeten plaatsen ZONDER gebruik van kortingscodes, omdat anders niet uitbetaald kan worden. Dit om dit soort misverstanden te voorkomen.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?