Klacht Zalando.nl: Product ongedragen retour, toch betalen

wimw79

Bij Zalando.nl bestelde ik een Carhartt t-shirt. Nadat ik het ontvangen en vijftien seconden gepast had, heb ik het geretourneerd (inclusief aangehechte kaartjes, verpakking etc.) omdat het me niet beviel.

Ik ontving vervolgens een mail van Zalando dat zij geconstateerd hadden dat ik het product gedragen zou hebben. In de mail meldde Zalando dat het product naar mij terug gestuurd werd en dat ik het z.s.m. moest betalen.

Ik stuurde een mail waarin ik aangaf dat ik het niet eens was, omdat het product niet door mij gedragen is. Ik ontving enige dagen later het t-shirt en zag dat het gewoon in dezelfde staat was als dat ik het destijds ontvangen heb. Zalando reageerde door te zeggen dat ' het distributiecentrum' geconstateerd had dat het gedragen was.

Al jaren ben ik tevreden klant van Zalando, maar dit is echt belachelijk. Ik heb een t-shirt dat ik niet wil hebben en moet daar voor betalen.

Product kosteloos retourneren aan Zalando.

Zalando.nl
    Beste klant,

Ik heb het voor u nagekeken en de reden die het warenhuis als reden aangeeft waarom de retour niet geaccepteerd is zou zijn dat het artikel gewassen ruikt. Hieruit werd dus geconstateerd dat het artikel gedragen en vervolgens gewassen is. Helaas kan ik niet meer terug komen op dit besluit.

Zalando
    wimw79
    Het t-shirt is NIET gedragen. Het is ook NIET gewassen. Ik heb eraan geroken en ik ruik helemaal geen wasmiddel. Reeds diverse mails gestuurd naar de klantenservice, maar die geven steeds dezelfde reactie. Ik heb een t-shirt dat ik niet wil, waar ik voor moet betalen. Kunnen we dan tenminste een korting afspreken, want ik heb het idee dat we er samen niet uit gaan komen op deze manier.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?